Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Provozovatel e-shopu:
Prodejcem veškerého zboží v e-shopu je:
Tokhi Music, s.r.o.
Nučická 1754/15
100 00 Praha 10
IČO: 24235890

E-mail: tokhi(at)tokhi.cz

Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo kdykoliv změnit obchodní podmínky pro tento internetový obchod. Pro jednotlivé nákupy v e-shopu platí vždy obchodní podmínky zveřejněné na tomto místě v době odeslání objednávky.

Výběr zboží, objednávka:
Zákazník si vybírá zboží vystavené v internetové obchodě podle vyobrazení a popisu jednotlivých výrobků. Zákazník bere na vědomí, že zobrazení a popis zboží je pouze informativní a nemůže nikdy zcela nahradit osobní, fyzický výběr zboží zákazníkem. Proto může dojít k tomu, že představa zákazníka o kvalitě, barvě, velikosti atd. výrobku se může rozcházet se skutečností. Pokud dojde k této situaci, má zákazník právo na vrácení zboží prodejci do čtrnácti dnů po dodání zboží.
V případě, že množství objednaného zboží v jedné objednávce přesáhne obvyklé množství, běžné při nákupech jedním zákazníkem, můžeme požadovat další potvrzení objednávky zákazníkem a můžeme také požadovat přiměřenou zálohu před zasláním zboží.

Dodací podmínky:
Dodací lhůta objednaného zboží je zpravidla do 10 dnů po odeslání objednávky zákazníkem. V případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší, je to způsobeno tím, že není požadované zboží ve Vámi objednané velikosti skladem. V případě, že část objednávky nebude možno v dohledné době vyřídit, např. z důvodu chybějícího zboží na skladě, objednávka bude vyřízena částečně. Nezaslané zboží z objednávky dále neevidujeme. Dodání objednaného zboží provádíme prostřednictvím České pošty, a.s. Současná výše poštovného a balného je stanovena pevnou paušální sazbou a to 150,-Kč po České republice a 200,-Kč na Slovensku *) za jeden balík (jednu objednávku). Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad s cenou za zboží a vyúčtováním poštovného.

Reklamace:
Na zboží poskytujeme záruku dle občanského zákoníku. V případě reklamace zákazník zboží doručí na vlastní náklady na adresu prodejce, t.j. na adresu prodejce uvedenou na daňovém dokladu. K reklamovanému zboží musí být přiložen popis vady. V případě textilního zboží musí být vada vhodně označena (např. nalepením kousku barevné lep. pásky). V případě uznání závady bude bezvadné zboží zákazníkovi zasláno nebo jinak doručeno.

Vrácení zboží do 14 dnů:
Dle občanského zákazníku má zákazník právo při nákupu zboží přes internet vrátit zboží ve lhůtě 14 dnů od dodání zboží. Zákazník doručí zboží na svoje náklady na adresu dodavatele zboží (adresa uvedená na daňovém dokladu). Ke zboží přiloží sdělení s adresou, případně číslem bankovního účtu, kam požaduje vrátit částku zaplacenou za zboží. Vrácené zboží nesmí být v žádném případě používáno. Po překontrolování zboží v naší firmě bude poslána zákazníkovi částka, kterou zákazník za zboží zaplatil, částka za poštovné se nevrací. Po dohodě lze také domluvit zaslání jiného zboží, případně vrácení jen určité části zboží atd. V případě, že naše kontrola zjistí, že zboží bylo používáno nebo jinak znehodnoceno, zboží bude zasláno zpět zákazníkovi.

Prohlášení o ochraně osobních údajů:
Osobní údaje zákazníků jsou zpracovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění v databázi prodejce dle povinnosti správce dle § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Provozovatel internetového obchodu má právo použít osobní údaje zákazníků pro další zpracování v marketingu.

*) Poštovné do všech evropských zemí (Svět / EU / World) se určuje jednotlivě podle váhy a tarifů České pošty.